زندگی خالی نیست
مهربانی هست،سیب هست،ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید کرد
در دل من چیزی است، مثل یک بیشه نور
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم که دلم می خواهد
بدوم تا ته دشت ، بروم تا سر کوه
دورها آوایی است که مرا می خواند
(سهراب سپهری)
ما را در سایت *بهشت کوچک* ازناوله * دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 19