
اگر کسی را دیدید که
از کوچکترین چیزها لذت می برد
محو طبیعت می شود،کمتر سخت می گیرد
می بخشد،می خندد،می خنداند
و با خودش در یک صلح درونی است
او نه بی مشکل است
نه شیرین مغز
او طوفان های هولناکی را در زندگی پشت سر گذاشته
و قدر آنچه امروز دارد را می داند
او یاد گرفته است که
لحظه به لحظه ی زندگی را
در آغوش بگیرد.
ما را در سایت *بهشت کوچک* ازناوله * دنبال میکنید
برچسب: اگر کسی حیوانی را وطی کند, نویسنده: بازدید: 12